Body Attack, Pure Creatine, 240 caps

Body Attack, Pure Creatine, 240 caps Zobrazit větší

68

Body Attack (SRN)

100% Pure Creatine Body Attack - prvotřídní osvědčená kvalita! Přípravek určený k nárůstu svalového objemu, zvětšení síly a zvýšení sportovního výkonu.

Více informací

570 Kč s DPH

Kreatin je nejúčinnější legální doplněk výživy současnosti pro nabírání svalové hmoty a nárůst síly. Hitem je zejména v silových sportech, jako je kulturistika. Tato látka nemá konkurenci ve svém vlivu na svalovou regeneraci a odstranění únavy. Jeho účinnost potvrzují stovky vědeckých studií.

 

 

Kreatin pomáhá vytvářet vyšší zásoby ATP ve svalu a tím zajišťuje více energie pro vyšší výkon. Přímo podporuje syntézu svalových bílkovin a zvětšení objemu svalových buněk a nárůst svalové hmoty. Je přirozenou látkou, která se nachází v lidském těle, není návykový a toxický ani při větších dávkách. Přebytečný kreatin, který tělo nespotřebuje, je vylučován močí.

 

 

Při suplementaci kreatinem je svalstvo celého těla tvrdší a plnější, při tréninku je možné docílit více opakování. Také značně vzrůstá efekt napumpování svalů při cvičení.

 

Pomáhá vytvářet větší zásoby ATP ve svalu a tím zajišťuje více energie pro vyšší výkon

přímo podporuje syntézu svalových bílkovin a zvětšení objemu svalových buněk a nárůst svalové hmoty

kreatin se široce užívá i v lékařství - pomáhá kardiakům, osobám s akutními dechovými potížemi i lidem v energetické krizi

 

Čím větší zásoby kreatinfosfátu se nacházejí ve svalech, tím déle a s větší energií a silou může člověk pracovat. Suplementace kreatinem by měla být přínosná hlavně během vysoce intenzivních krátkých výkonů. Studie ukazují, že příjem kreatinu zvyšuje obsah kreatinfosfátu ve svalu asi o 20 % (výjimečně až o více než 40 %). Využití kreatinu ve sportu je mnohostranné, i když nejlepší výsledky přináší v krátkodobých anaerobních výkonech, zejména ve sprintu, ve sprinterské vytrvalosti a v silových výkonech. Nárůst svalových objemů a tělesné hmotnosti do značné míry vyplývá z toho, že zvýšené množství kreatinu způsobuje absorbpci vody do svalových buněk. Kreatin nicméně zvyšuje sílu a průřez svalových vláken také dlouhodobě, což ukázalo srovnání se skupinami cvičících, jež užívaly pouze neúčinné placebo. Přídavek kreatinu před výkonem i během výkonu znamená oddálení únavy a urychlení regenerace. Čím vyšší je obsah kreatinu ve svalu, tím více ATP se z něj může vytvořit. Výsledek - sval disponuje dodatečnou energií a silou.

 

 

 

Doporučené dávkování:

 

Varianta 1: jistě jste již slyšeli o dávkování kreatinu s určitou plnící fází. Jedná se o fázi, kdy dochází k rychlejšímu sycení svalových buněk kreatinem. Zpravidla tato „sytící“ fáze trvá jeden týden a množství přijímaného kreatinu je kolem 30 g. V druhém až čtvrtém týdnu poté následuje fáze udržovací, kdy přijímáme 3-5 g kreatinu. Pátý až osmý týden je dávkování kreatinu pozastaveno a poté opět začíná nový cyklus.

 

Varianta 2: druhou možností jak dávkovat kreatin je ponechat množství přijímaného suplementu na konstantní úrovni. V jednoduchosti to znamená, že pro první až čtvrtý týden nasadíte denní dávky kreatinu na 5 g. Po čtyřech týdnech následuje opět čtyřtýdenní pauza v suplementaci. Při tomto způsobu dávkování dochází ke stejnému nasycení svalů kreatinem jako v prvním případě. Rozdílný je však čas potřebný k maximálnímu nasycení kreatinem, kdy u prvního způsobu dosahujeme maxima v prvním týdnu. U druhého až v týdnu čtvrtém. U obou dávkování byste však neměli zapomínat na suplementaci kreatinem společně s glukózou.

 

 

Varianta 3: jedná se o ekonomicky náročnější variantu, zato ale nejméně rizikovou z hlediska nefunkčnosti. Svaly jednoduše nemohou kreatinu uniknout a jsou plně zásobeny. Celá suplementace kreatinem v této variantě trvá 5 týdnů. Po tuto dobu užíváte každý den 20 g kreatin monohydrátu. Za celý cyklus tedy spotřebujete 700 g kreatinu, to už je pořádná nálož. Kreatin opět užíváte společně s glukózou (nebo ribósou) a chrómem v doporučené denní dávce. Por úplnost jen dodám, že naše tělo produkuje denně 2g kreatinu, které spotřebujeme. Pokud tedy uvažujeme 10 % účinnost, která je často zmiňována je dávka 20 g

optimální.

 

Doporučení od výrobce - 4 - 6 kapslí denně / v závislosti na intenzitě / nejlépe 30-60 minut před nebo po tréninku po dobu 4-6 týdnů, poté na 4 týdny vysadit.

 

Během užívání pijte zvýšené množství vody! Dávku rozmíchejte ve 3 dcl ovocné šťávy, sacharidovém nápoji nebo s hroznovým cukrem. / Glukopur/

 

1 dávka (4 kapsle) - obsahuje 3,2 g kreatinu monohydrátu.

 

 

Složení: 100% Creatine monohydrátu bez přídavných látek.

 

Obsah - 240 ks